piątek, 12 kwietnia 2013

5


kilka osób wspomniało mi, żebym pisała tu o czymś sensownym, więc wpadłam na pomysł, że jeśli będę miała coś do powiedzenia to tym się tutaj z wami podzielę. A więc wiele z nas (dziewczyn) nie lubi swojego ciała, postanawiamy się wtedy odchudzać, zacząć dbać o siebie, żeby w końcu nasze ciało w końcu nam samym się podobało. Sama jestem teraz w trakcie 'diety' i jak słyszę jak nie które osoby mówią mi "jesteś chuda po co to robisz" "głupia jesteś, zaszkodzisz tylko sobie" a co najgorsze jak słyszę szantaże " jeśli nadal będziesz się odchudzać to się do mnie nie odzywaj" a więc, każdy z nas chciałby najlepiej dla drugiej osoby, ale są sytuacje, gdy trzeba sprawę zostawić w spokoju i żeby 'dana' osoba została sama z tą sytuacją. Każda z nas chcę wyglądać jak najatrakcyjniej, ładnie prezentować się w stroju kąpielowym czy też w innych sytuacjach.  Żadna z nas nie robi tego dla kogoś, tylko dla samej siebie!! Nie rozumiem dziewczyn które się odchudzają bo 'a może jak schudnę to mu się spodobam' ,' a może jak schudnę to zdobędę więcej znajomych' a więc.. nienawidzę czegoś takiego jak ktoś chce się komuś przypodobać i robi coś czego nie lubi, robi coś na siłę. Trochę to nie ułożone w słowa, ale mam nadzieję, że domyślicie się o co mi chodzi. Nikt z nas nie może robić nic na siłę! Pamiętajcie wszystko robimy dla siebie. Życie jest jedno , trzeba wykorzystać je najlepiej jak się da, osiągać cele, realizować plany i marzenia .. Wszystko robimy po to, żeby żyło się nam lepiej.. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz