niedziela, 7 kwietnia 2013

4


wszystko zaczyna się na nowo układać, znowu tryskam energią na lewo i prawo, znowu mam chęci do życia, mam chęci do nauki, odchudzania, ćwiczeń, jest coraz lepiej! mam wyjebane już na wszystko co się wydarzyło przez poprzedni miesiąc, żyje teraźniejszością, jeśli będzie dalej tak jak jest teraz to za niedługo będę najszczęśliwszą osobą na świecie, jedna rzecz mnie cieszy najbardziej a mianowicie to, że znowu mam dobre kontakty z rodzicami, że na nowo mają do mnie zaufanie, no cieszę się i mam nadzieję, że znów tego nie zepsuję. Dzisiejszy całe południe poświęcę na naukę a popołudniu obchodzimy urodziny brata także w gronie rodzinnym. Za tydzień w weekend jeśli będzie taka pogoda jak zapowiadają to wybierzemy się z Julcią na rolki i na zdjęcia. ;) No nic, spadam poćwiczyć, potem się zabieram za naukę! miłego dnia. ; -*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz