środa, 3 kwietnia 2013

3.


cześć wszystkim! nie wiem czy jest dalszy sens pisania tego bloga, hejty na asku, że nikt go nie czyta, że nikogo to nie interesuje. no, ale chyba jak kogoś nie obchodzi to o czym tu piszę to nie powinien tego czytać logiczne chyba. u mnie coraz gorzej jakoś ostatnio, nic mi się nie układa staram się mieć wyjebane a nie umiem, z czasem będzie lepiej bynajmniej tak mi się wydaję... Byłam dzisiaj w szkole, ale zwolniłam się po 4 lekcji bo mnie brzuch bolał, potem poszłam do Asi z Olkiem, nie powiem śmiesznie było, odreagowałam trochę, dziękuję wam ;-* od jutra bierzemy się ostro w garść z nauką i odchudzaniem, za niedługo koniec roku szkolnego, wakacje.. Trzeba jakoś wyglądać w maju zielona szkoła, ukraina przyjeżdża, ciężki będzie ten maj, zapewne kwiecień też szybko minie, dlatego z nauką trzeba się pogodzić, zacisnąć poślady i wszystko pozdawać i popoprawiać . Jest mi tak ciężko, smutno.. na razie. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz