czwartek, 28 marca 2013

1



a więc postanowiłam zacząć pisać bloga. : ) nie wiem czy będę zaglądała tu codziennie , bo przecież nie mam aż tak ciekawego życia , żeby cały czas pisać, opowiadać . jakieś ważne wydarzenia będę zapisywała no , albo jak mi się będzie nudzić to pewnie jakieś przemyślenia też się tu znajdą . W szkole ostatnio nie za ciekawie , muszę się wziąć w garść w końcu .. ostatnio jakoś wszystko zaczęło się komplikować .. no , ale życie w końcu nigdy nic nie będzie idealne .. są upadki i wzloty . po prostu trzeba mieć wyjebane a będzie nam dane. Jutro najprawdopodobniej do TP , na jakieś zakupy, przydały by się nowe legginsy i jakaś bluzka, więc jak autobus będzie jechał to podjadę . a dzisiaj zapowiada się nudny dzień, wieczorem z Aśką na dwór ;-* a teraz standardowe smutanie x.x miłego dnia.  :)



"Tak dobrze to znam, a znów tak mi wstyd.Mówisz, że to był tylko flirt, kilka cudownych min do złej gry.
Unosi do gwiazd i maluje łzy. Mówisz, że to był tylko flirt, a ja naiwna kocham się w nim."




1 komentarz: